Wednesday, December 29, 2010

Susah Juga.




Result baru kuar. Aku cam dup dap dup dap di dada. Nebes sehh. Mula mula buka website UMS. Result belum kuar. Kawan aku ada dapat dah. Okay sabar. Time time cenggini website slalu buat hal.
*emo. haha*





Pagi pagi aku try lagi. X dapat. Aku rasa x sedap hati dah. Maybe nombor matrik aku kena black list? Maybe ada kejutan? Okay aku suda imagine macam macam. =.='





Try buka lagi. Sambil sambil buka formspring. Xda mood ah. Just buka buka tengok home ja. Buka facebook pun ramai dah post macam macam. Yang lulus cemerlang, siap heboh heboh. X sia sia x tidur time studi week. Siap mahu buat kenduri lagi. Okay aku jealous. Yang kurang bnasib baik, post sedih sedih frust bagai. Tu aku tumpang simpati. Aku cuak dah ni. Masuk petang baru dapat buka. Huh.




.......................................................






Aku lulus. Syukur. Dapat 4flat tu x la. Tapi. Ada tapi. Ntah la.




Aku on MP3. Naik indoor cycling bike. Exercise kasi kuar peluh lagi bagus. Kalau boleh mahu buang segala perasaan negatif ni.





Seriously, aku memang x puas hati ngan result aku.

No comments:

Post a Comment