Monday, December 6, 2010

Aku Suka Gambar Ni Sebab..





Aku join contest lg. XD.










Syarat :

1. mesti jadi follower cik yuyu yg comel ni untuk memudahkan anda mendapat info terbaru tentang contest.

2. Letak banner contest pada ENTRI dan SIDEBAR selama tempoh contest ini berlangsung dan 'link'kan banner tersebut kepada entri cik yuyu yang berkenaan dengan contest tersebut.

3. upload HANYA SATU keping anda seperti contoh di bawah :

gambar individu atau;
upload satu gambar tp kat dalam gambar tu ada gambar banyak-banyak macam di atas atau;

gambar anda bersama orang lain :)

*note* gambar ori or gambar yang telah di'edit' diterima :)
diikuti dengan entri anda yang bertajuk ''saya/wa/aku/gua suka gambar ni sebab... (coretkan kenapa anda suka gambar anda)

4. tag 3 rakan anda

5. tinggalkan link anda si ruangan comment blog cik yuyu! (mesti klik^^)

INFO !!
tempoh contest : 14 nov 2010 - 27 dis 2010
hadiah : rahsia (hadiah semestinya menarik)
hanya seorang pemenang akan terpilih berdasarkan huraian 'saya suka gambar ni sebab...'

-----------------------------------------------------------


Sempat lagi. Fuhh. Nasib baik. Blari lari aku cari gambar dlm laptop. Haha. Actually x la byk sgt pn gambar aku tp ble la bkeping keping dlm laptop tu. Erk. Aku bagi suma la ble? XD.
N gambar yg aku ptaruhkan utk contest ni,



jeng jeng jeng.







sila jgn muntah hep. (>_<)!


Okay. Lets start our discussion. XD!


Aku suka gambar ni sebab :

~ Aku suka tengok muka aku sendiri boleh? HAHA. Sila tepuk amai amai klu setuju. Oh tepuk dahi jg klu x setuju. Ok lari dr topik. Yg sbenarnya aku suka gambar ni sebab aku bangga n bsyukur ngan apa yg aku ada. Sempurna. Ada mata idung mulut n swaktu dgnnya. Yala. Sapa lg mo puji diri sendiri klu bukan diri kita sendiri? Erk. Ada nada riak di situ. Realitinya aku hari hari tengok cermin. Kuikuikui (120 juta kali)

~ Gambar ne aku suka tengok sebab nampak kalerful ja. Mcm rainbow gitu. *wink*. N ada mcm2 ekspressi muka kat situ. N gambar ne bjaya di edit dgn successnya walaupun ne keja last minit. Huhuh.

~ Dah nama pun photo addict, sah sah memang ketagih suda ngan kamera. Snap sana snap sini. Aku snap banyak banyak kali tau. Utk contest ni. Huhu. Mcm2 ekspressi muka aku kat situ. Aku x ble tidur nyenyak nyenyak klu x amik gambar dlm 1 hari kau tahu. Okay. Itu hiperbola. Siriyes memang aku suka amik gambar. Kuikuikui (60 juta kali)

~ Gambar aku blambak ni weh dekat 500 keping mana mo simpan? Haha. Jadi senang keja aku edit kumpul skaligus dlm 1 gambar. Padat n ringkas. Mcm conclusion omputih bilang. Korang korang sekalian pn senang ja mo tengok.
(sila klik pada gambar utk elakkan mata dari sebarang kerabunan. XD!)

~ Kesimpulan dia aku suka bgambar boleh? Senang cerita.



Okay. Skg masa utk tag kawan kawan :)






~ saja suka suka join contest =) ~



No comments:

Post a Comment