Sunday, December 12, 2010

Knowing.



Kau tahu apa itu knowing? Knowing. Bukan tali buaian. Bukan jg kura kura. Erk. Knowing the Movie. Aku tahu kau tahu. Aku saja yg lambat tahu ne. Adeh. Pening suda kau? Lantak. Haha.





Movie ne lama suda actually. Tapi aku saja yg baru jumpa ne. Ouh. Pity me. T.T
Movie ne cerita pasal disaster n benda benda yg blaku pada phujung hari. Bahasa omputihnya like the end of da world. Lebih kurang macam movie 2012. Best i tell u. Cehh. Haha. Masih guna teknik yg sama, CGI. Nice effect. Pelakon x lain x bukan, my uncle Nicolas Cage. Eh kau x perasan ka nama kami sama? Shaz Cage. Erk. Banyak movie Nicolas Cage best best. Like Face/Off n Con Air. Korang tengok la. Muka dia nampak cam slamber tapi bukan slamber. Haha. Boleh?


Movie ne dari intro dia suda wat kita ttanya tanya sambil garu garu kepala. Mcmana la kalau kita betul betul ada kmampuan boleh tahu apa yg blaku pada masa depan? Boleh tahu apa apa musibah yg bakal blaku. Misterious gitu. Eh suda nama dia knowing mesti la banyak benda mo tahu kan. =.='
Kesimpulannya aku suka la tengok movie ne. Wajib tonton. X best la kalau aku ja yg cerita ne. Haha.



p/s : x sabar tunggu Anugerah Skrin 2010.


2 comments: