Friday, December 3, 2010

"Looking Great Smile 2010 contest by Zainatun Adilah"


Ku tersenyum, kau terpaku. Erk. Boleh? Online punya online aku ada jumpa benda ne. Cambest. So aku klik la. Eh eh klu x best wtpa aku mo klik kan kan? Agak emo di situ. Haha. Bsempena cuti skolah ne la masanya utk aktif bblogging bblogwalking ronda ronda yeah. Masih skolah ka? Nope. Masih blajar. Yep. Still studying. XB

Back to the basic. No. Back to the topic. Mau jg aku speaking meaking dlm ne. Haha. Ada contest senyum2 ne. U Smile I Smile. Justin Biebier yg cakap kau tahu. Klu menang ble dapat kasut Supra. Ok2. Tu aku tipu. Yg pasal contest tu betul la. Haha. Jum usha~



Mo juin saya senyum? Jum klik di sini :)


Syarat syaratnya? Xda syarat ! Contest ne simple. X perlu letak apa2 banner dlm blog. Just bg gambar. Letak caption. Then tag la mana mana blogger yg sememangnya suka senyum senyum kambing itu. Hiks. Lelaki perempuan tua muda kanak kanak suma ble juin. Jum!

Then setelah hampir satu jam setengah jeling jeling manja depan laptop akhirnya aku jumpa gak gambar aku yg sedang tsengih sengih mungkin. XD.



Dari senyuman jatuh ke hati. (>_<)!


N blogger2 yg btuah yg di tag, kamu memang comel :)




Tarikh tutup : 21 December 2010



p/s : senyum senyum baca blog.