Thursday, December 9, 2010

Contest Mimik Muka Menarik.



Anda mahu kurus? Jum wat exercise muka. Tarik muncung say moooo kuat kuat. Erk. Tiba tiba. Haha. Ok entri kali ne aku join contest lagi yeahh. Banyak pla contest aku join bulan ne. Aktif owh. Tp x pernah menang kan kan kan? Ok bajet undi simpati haha. X mo la tacing tacing. Aish. :p


Pa2 pn jum kenal kenal ngan cik penganjur ne. Cik Cikin. Cantek dia ne. Siriyes. Hehe. Contest Mimik Muka Menarik. Mesti mau. Aku baru ja follow dia. XD



Link
klik pada banner utk syarat n terma :)




Dan gambar yg aku ptaruhkan kali ne adalah boom boom pow kababoom pow~
(sound effect kunun XD)




sila klik utk tumbesaran yg melampau.



Ulasan pada gambar : (Napa cam skema ni haha)


~ Gambar ne di ambil guna webcam saja. Aku belum mampu lg mo beli kamera dslr hohoi. Tggu ada photographer yg sudi snap muka aku boleh? :p

~ Owh gambar ne jg di ambil masa aku cuti cuti sem. Baru ja aku snap ne kau tahu. Masih panas panas lg dr laptop. Erk. Isi masa lapang kononnya. Saja suka suka pakai mekap pakai eyeliner conteng conteng muka segala supaya nampak cantek. Haha. Amik tudung turn webcam on then snap ! (>_<)!

~ Macam macam mimik muka diperagakan, malah hampir hampir kemek muka aku posing depan cam haha. Harap menepati syarat la ya Cik Cikin :)

~ Gambar ne jg merupakan hak milik tuan blog bukan mana mana artis mahu pun orang bunian.

~ Sekian. (^_^)v



Tarikh tutup : 25 Disember 2010. Sempat lagi. Jum aramaiti kita !


Skg masa utk tag kawan kawan blogger yg memang suka wat muka kemek ni. XD !




kalian memang comel haha.





No comments:

Post a Comment