Sunday, January 2, 2011

Aku, Khairul Fahmi dan Michelle Phan?







Siapa Khairul Fahmi? Loyar? Majistret? Erk. Goalkeeper Harimau Malaya kenal? Sila angguk kepala laju laju. Haha. Oh. Cerita pasal bola belum habis lagi. Oh. Aku masih teruja. Ohhh. =.='








Beberapa hari ni aku bblogwalking saja. Malas bblogtyping. Boleh? Sana sini buat entry pasal Khairul Fahmi. Sampai jadi 1st search dlm carian google. Walawei. Meletop mamat neh. Apa apa pun tahniah pada pasukan Harimau Malaya yg telah berjaya merangkul piala AFF Suzuki, setelah menewaskan Indonesia dgn agregat 4-2. Aku salut sama lu bro. Tangkap bola mcm guna magnet. Erk. Penyerang Indonesia dah banyak kali try sumbat bola dlm gol. Nasib baik ada Khairul Fahmi. Pergh. Habis game ja, sana sini kecoh pasal mamat neh. FB dia jgn cakap la. Full! Lepas tu satu Malaya jg tahu Khairul Fahmi ni dah ada awek. Oh. Elia namanya. Usha usha dlm blog. Sweet ja tengok dorang ni :)





Michelle Phan? Siapa pla dia neh? Oh. Dia makeup guru dlm Youtube. Tahun baru ni sambut ngan Michelle Phan. Kami tengok bunga api sama sama. Sila pecaya bulat bulat. Haha. Cuti tahun baru ni aku duduk diam diam di rumah ja. Sambil santai santai tengok tv. Boring tengok tv aku online haha. Tahun baru masuk, maknanya cuti hujung tahun habis. Okay. Bsungguh sungguh memanfaatkan masa. XD!
Oh. Ini video Michelle tbaru. I support u Michelle! Ohh. =.='












p/s : oh la la la.

No comments:

Post a Comment