Thursday, July 26, 2012

D.I.Y Short Pants Jadi Bag


Sekali lagi buat d.i.y. Kesukaan pula aku menjahit ni tau. Haha. Kena lagi aku sorang-sorang duduk dekat rumah. Macam-macam projek aku buat. Habis mesin jahit mama aku. Baju lama seluar lama semua mau recycle. Nasib baik mama sporting :D


Kali ni try recycle seluar lama jadi bag. Tak kisah la seluar pendek atau jeans. Janji kain dia tebal and sesuai jadi bag. And yang penting mesti kretip ! :D
Jangan recycle seluar boxer sudah =.='


Shortpants (sebelum kejadian. haha) :

seluar pendek kesayangan masa aku masa gemok lagi bhahahah.



Bag (selepas kejadian -.-) :

masih nampak lagi rupa seluar tu bha. haha. boleh la kan :))



Tutorial untuk D.I.Y ni takda. Haha. Aku pun main hentam saja ni oi. Tapi boleh rujuk video nih. Maybe boleh bagi idea-idea bernas kot -..-





Beg ni boleh la di pakai pi mana-mana. Aku pun tak tau la mau guna beg ni pi mana. Maybe pegi pasar kot? =.='


Sudah siap, posing muka berlagak adalah harus bersama beg ini sebagai bukti pembelian.
(Apa aku merepek ni? -.-')







=.='


Dah dah dah. Selamat mencuba and selamat berpuasa :D


p/s : update entri ni sambil google minuman untuk berbuka posa. hahaha. padahal belum lagi jam 4 :3




until next time. Daa !

No comments:

Post a Comment