Monday, October 17, 2011

Stay Disconnected.


Salam. Blog Haneulshaz ni masih wujud lagi ka? Tepuk tangan, garu kepala. Haha. Macam tiada tiada ni. Masuk semester baru ja, aku jarang suda mahu online. Buka facebook kadang kadang, update blog mahu x mahu, apatah lagi buka formspring.
(Apa benda formspring neh? Twitter pun aku xda. Malas. XD)




X tahu la kalau ada orang cari aku. Masalahnya adakah orang cari aku? Bajet kau pemes la kan wani. Ceh.
Blog jarang update, bukan apa. Jarang online satu, pastu tiada cerita best juga mahu update. Xkan la aku mahu cerita rutin harian kuliah aku yang x best tu? Adeh.




Maybe aku kena tukar title header blog ni kot. Saya taip, kamu baca kunun. Tapi jarang update. Haha. Maybe aku patut letak title 'Blogger suam suam kuku'. Atau pun, 'Hai! Blog saya macam chipsmore! Hihihi'
Rasa macam mahu bagi penampar. =.='




Kembar siam. =.='
Konon konon mahu bagi gambar paling latest. Tapi disebabkan guna enpon capuk, quality gambar tetap macam babun. Blurgh.




No comments:

Post a Comment