Saturday, November 5, 2011

5 Sebab Saya Jarang Update.





1. Baru baru ni saya ada terima offer buat iklan. Mula mula dari company A. X lama lepas tu company B lagi. Jadi busy la kann. Rezeki jangan di tolak. XD!





2. Saya juga baru balik bercuti dari Swirtzeland. Sajaa pegi sana. Mahu review review jam tangan konon. Baru ada kelas kann. Kebetulan musim salji. Jadi try la main ice skating. Wah suka suka.




Sebab terlampau excited main ice skating, jadi saya tersnap gambar ni sampai dua kali. =.='




3. Oh. Baru baru ni juga ada editor magazine call.
"Eh, u free tak? Nak minta tolong u buat review skit dalam ruangan kecantikan. Boleh?"
"Saya ok saja. Boleh boleh. Nanti korang atur la macamana ya :)"




4. Encik Robert selalu mesej bila mahu jumpa ni. Rindu suda ni rinduu katanya. X mahu Encik Robert merajuk, jadi kena jumpa juga la. Puaskan hati. Jumpa seminggu sekali pun jadi la. Mahu juga jumpa minggu minggu bha. Xpa demi Encik Robert saya sanggup. XD!





5. Jangan terkejut. Kadang kadang saya ambil part time keja bomoh. Kasi sembuh orang. Kemahiran tu ada, tapi x mahu la kecoh kecoh. Cuma mahu tolong orang orang terdekat saja. Sebab tu blog jarang update.



Sekian.
Ok boleh muntah sekarang.
=.='





p/s : entri petang petang. XD!

No comments:

Post a Comment