Tuesday, August 23, 2011

Semua Dimakan.



Petang tadi awal prepare makanan untuk berbuka. Sambil sambil tunggu masuk waktu berbuka, aku cerita cerita la ngan adik aku, Ipul. 
(Bajet mahu jadi kakak paling mesra di rumah. Boleh? :B)




Adik aku ni suka menjawap. Kecik kecik lagi banyak mulut. Aku memang suka sakat dia ni. Selalu tanya soalan bukan bukan. XD!



Aku : Pul, napa ko ndak posa arini? Napa ko kuat makan ah? (tiba tiba kencang hahah)

Ipul : Biar la bha. Aku kan masi kecil.

Ceh.

Aku : Semua benda ko makan ka? Daging payau ko pandai makan?
(Payau = macam rusa tapi bukan rusa. Kijang kot. Hehe)

Ipul : (Malas malas dia mau jawap ni. Haha) Makan.

Aku : Kambing?

Ipul : Makan.

Aku : Gajah?

Ipul : Makan. (Senyum senyum)



Ambui. Pandai berloyar buruk juga kunun. Aku apa lagi. Tambah la merapu. Haha.



Aku : Kereta?

Ipul : Makann.

Aku : Bas? ;p

Ipul : Makan makan makan.

Aku : Jadi kalau kapal?

Ipul : Tu mana bule makan, kan besi.

Aku : EH???


Last last aku yang bingung. Haha. Mana mana la labu.




Ipul.





p/s : budak budak sekarang advance pemikirannya. XD!


No comments:

Post a Comment