Saturday, July 30, 2011

Puasa. Sudah Sedia?




Assalammualaikum warahmatullahi wabarakatuh. X jawab dosa ;)


Lama x update entri. Gua busy dehh. Ada kelas tambahan time cuti ni. Sangat bersemangat. Update status dekat facebook, ramai kagum dengan kos kami. Perli ka?? =.='


Ehem. Busy busy buat assignment sempat lagi buka blog. Kena update juga. Aku tau ada orang usha usha blog ni. Rindu aku kann. Eleh malu malu lagi kunun. Ahaks. 
(Bagi penampar mau? =.=') 


Lusa puasa suda. Suda ready? Suda abis bayar puasa? Belum ganti lagi? Tanggung sendiri :D
Ehem. Sebelum puasa ni kena ready macam macam. Semua tau juga kan. Benda benda yg boleh membatalkan puasa. Eh eh. Kalau pakai contact lens masa puasa boleh ka? Sebab bukankah tu memasukkan sesuatu ke dalam rongga badan?


Aku pernah research pasal benda ni. Fuiyoo research tuu :p. Yang penting bergantung pada nawaitu masing masing. Ok aku pakai contact lens sebab rabun. Tapi koleksi mata palsu ni semua ada kaler ja. 
(aku biasa panggil benda alah ni mata palsu XD)
Dan ada degree. Yang clear punya xda pula. Mahu cari sekarang xda yang murah murah. Semua mahal. Tapi yg ada kaler ni murah pula. Dan banyak pilihan LOL


Hurm. 


Harap harap puasa tahun ni lebih baik daripada puasa tahun tahun lepas. Azam x semestinya tahun baru kan? :)







enpon murah bukan alasan untuk tidak bercamwhoring. tetiba. haha





Salam Ramadhan ;)



No comments:

Post a Comment