Sunday, July 10, 2011

1 2 3.. Bertukar !



Dengan kuasa bulannn~ akan menghukum mu! Erk.
Tetiba jak. Hoho.
Teda la ni..
Saja mahu kasitau..
Arini tukar template baru..
Tu jak pon..
Mau juga kecoh..


Isk.
Suka ati la..
Aku mahu bising bising sini.
Blog aku..
Bukan blog kau!
*ttiba emo HAHA*


Lama juga la aku x tukar template ni..
Setelah sekian lama dalam kegelapan..
Akhirnya kini blogku suda menjadi BERSIH !
Erk.


Sebelum ni blog aku background kaler hitam..
Aku minat kaler hitam..
Purple merah pink hijau semua aku suka..
Yang penting ikut mood.
HAHA.


Hitam itu menawan okei.
Senang mix n match.
Macam pakai shawl ;p
Lagi satu aku suka kaler tulisan dalam blog aku ni warna warnii
Cam rainbow giteww.
Hoho.


Skrg tukar template baru.
Kaler maroon pink pink..
Ada doll, teddy bear..
Bajet mahu comel la kan.


Blog masih dalam pembaikan. Terabur ah. Saja mahu test power taip dalam template baru. Jakun. Haha.

No comments:

Post a Comment