Saturday, March 19, 2011

Show Me Your Pose Contest







Aku baru kena tag link dalam facebook. X la baru, lama jg la. Dalam 3 minggu lepas maybe? O.o
Kawan aku bagi link ni, Show Me Your Pose. Dia suruh join. Dia bilang try la, bila lagi. U ada bakat, nice pose. Hey ingat aku ni model ka apa? I x suka ni org paksa paksa. I ni pemalu aww aww. Camera addict tu mungkin la. Adeh. XD







Klik sini utk syarat syarat penyertaan. :)






Okay. Contest ni open utk semua muslimah di luar sana. Mak nyah x boleh. Erk. Entri boleh taip dalam Malay atau English. I prefer to write entry in Malay, since my English not so good. Im not clever writing in English. Okay cukup. Aku taip dalam bahasa Melayu. =.='






Seperti yg diminta, 3 keping gambar utk dinilai. Close up, half body n full body. No editing :)










Close up









Half body








Full body









Eh gambar close up tlebih satu. LOL








Pasal www. evagurl.com.




Honestly, aku baru jumpa blog Cik Eva ni. Kenal rapat tu x la, tapi mungkin boleh describe sikit sikit pasal blog dia ni. Hehe. Blog dia ni simple n nampak kemas. Yg aku tau dia ni memang betul betul model. Dari gambar boleh tau, posing nampak pro. Kagum. Cantik pun ya juga. Untung dia ni, kurus n tinggi.
(Bila la aku mahu tinggi ni? Adeh. Abaikan. Haha)











Why I want to be a model?




Pengalaman. Peluang hanya datang sekali, jadi x salah kalau mahu cuba kan? Aku bukannya pandai sangat pun posing ala ala macam dalam iklan majalah ni. Bagi peace tu boleh la. Haha. Betul, salah, menang atau kalah slalunya memang kita banyak belajar dari pengalaman. Mana la tau ada rezeki menang boleh jadi income maa. Duit juga tu.
(Ececeh wani. Endingnya duit juga di cari. Mata duitan sungguh. >_<)










Promote contest :)




~ cik meera
~ cik bella










p/s : model kategori petite? XD

No comments:

Post a Comment