Tuesday, March 8, 2011

Gersang? Kepingin Untuk Bertemu?


Okay. Tajuk entri memang over. Haha. Lama suda aku x update blog log log log. Aku bagi efek gema tu. Macam? Kesian blog aku, nafkah batinnya terabai. Erk. Update entry sebulan sekali saja ni. Apa kes? Tunggu cuti panjang nanti. Aku update entry sembilan ratus sembilan puluh sembilan dalam sembilan hari. Larat mahu baca? Haha.



Selalunya kalau aku mahu update blog log log log aku lebih suka save dalam notepad. Macam skema ja kan? Bukan skema ni tapi lebih sistematik. More efficient like white people said. Hohoi. Kesuntukan masa dalam menjalani kehidupan sebagai seorang pelajar mendesak ku untuk melalui jalan ini. Pergh. Ayat. Macam dalam novel. XD



Bila save dalam notepad, masa pun lagi jimat. Ada masa online, aku pun copy paste dgn yakin dari notepad pegi blogger.com. Semudah dgn sekali klik di hujung jari. Euww. Kau ada? Mana ada. Neh. :p



Line wireless dekat UMS ni memang malu malu siput. Lagi siput daripada biasa. Erk. Sebab tu la aku x boleh buka blog log log log lama lama. Lebih lebih kalau mahu upload gambar. Boleh jadi aku benci benci pada dirimu. Aku bosan bosan pada dirimu. Ingat part lagu tu? Adeh.



Harap harap sempat join contest. Excited lebih ni. Hohoh.




blog log log log time kuliah? XP



okay fokus.







rahmah yg peramah. :p









p/s: lebih gema daripada biasa. XD

No comments:

Post a Comment