Monday, March 7, 2011

Kalaulah.


Malam ne ada peluang online. Yes. Aku mo berangan jap. Boleh? Lantak la kau x bagi. Haha. :p



1) Duit
Semua orang tahu kan duit tu penting. Dengan duit la kita makan kita pakai kita buang merata rata boleh? Haha. Kalaulah aku ada duit ribu riban dlm bank, confirm aku happy. Boleh beli baju baru. Beli mekap branded punya. Beli sponsor mama bapa aku. Jalan pi sana sini. X payah susah susah hati. Duit ptptn pun aku x pandang heh.
(sambil ketawa dekah dekah pegang perut T.T)  


duit tebal ni mana mahu simpan? XD


2) Rumah sendiri
Orang bilang beli rumah boleh jadi aset kita. Kalaulah aku ada rumah sendiri. Akan ku hias indah indah. Ikut citarasa sendiri. Gaya Inggeris klasik okay. N siap ada pembantu bak dayang dayang istana. Pergh. Konon konon aku lah puteri dlm rumah tu. Siap goyang goyang kaki atas buaian. Duit pun banyak kan. XD


rumahku kelabu bumbungnya merah :')


3) Kerja tetap
Sebelum ada rumah mestilah ada kerja sendiri kan? Baru ada duit. Ada aset. X perlu la aku risau risau mcm skg. Habis graduate nanti kena bsaing cari kerja lagi. Apply interview sana sini. Kena reject cuba lagi tempat lain. Terima kasih. Huh.
(sambil garu garu kepala)


u online ka blogging hah?



4) Suami yg kacak
Statement x boleh blah. Haha. Eleh kau jgn tipu la. Dlm korang angan angan kan mesti korang mahu jg kan dapat suami/isteri yg kacak/cantik. Sedap mata memandang katanya. Bukan setakat elok pada rupa, tapi jg pada akhlaknya. Ehem. Boleh mbimbing ke jalan yg benar katanya. N x jemu dipandang. XB


biar smoking yg penting hensem? :P



Angan angan x ingat dunia. Haloba sungguh. Haha.







hidung x mancung, pipi terkembong kembong.









p/s : cuba nasib join Show Me Your Pose contest. Mana tau menang? :p

No comments:

Post a Comment