Saturday, August 18, 2012

Corat Coret Raya


Lama tak update. Busyyy sangat-sangat-sangat. Heh. Semakin dekat raya, semakin busy diri ini. Aiseh. Dari kemas rumah sampai buat kueh raya. Tak caya? Bukti? Aku sekarang dapat jerawat batu dekat hidung.



-___________________-


Baru-baru ni try buat biskut dam. Tapi hasilnya takda rupa bentuk dam pun. Jadi bulat-bulat ada la. Hahaha. Nda pandai bhaa mau cantum-cantum nih. Last-last kasi mix buat bentuk bulat jadi macam corak batik :))






saya masih jakun guna instagram. hewhewhew.


Raya ni mampu buat 1 jenis kueh jak. Bukan tidak mampu, tapi balik-balik kena ngap. Sebelum ni masa awal-awal bulan posa dah start buat kueh sampai 3 jenis. Aku selalunya sekali adun tak banyak, dalam 200-300 gram saja. Hehe. Tapi rumah aku ramai gergasi. Tak kuasa i nak buat kueh balik-balik. -.-


Last-last beli kueh tunjuk jak. Satu hari boleh dapat 5 jenis. Haha. Raya ni kami buat ala kadar saja. Cuti raya pun 1 minggu saja kan. Habis cuti, yang lain sambung keja, dorang adik semua balik sekolah :)


Owh. Mau juga kasitau. Berat aku turun mendadak ni. Kenapa ni? Kenapaaa? Aku dah la memang underweight sebelum ni. Habis posa saja, tambah underweight lagi T.T 



 

ouh. penimbang ni ada ralat T.T


Harap-harap lepas raya ni berat naik macam sebelum ni. Nampak ok sikit. Tak la nampak terlampau kurus. Tak best. Tak seksi. Heh.


Besok raya, mesti hari ni semua busy kan. Mari girangkan hati ini. Lupakan masalah berat badan itu lalalala. Dengar lagu raya boleh buat diri ini tersenyum. Aiseh ;p Radio sekarang masing-masing pasang lagu raya. Bosan dengan lagu lama? Jom dengar lagu baru :D


Kawan aku sorang ni, Sauji lama betul ndak contact. Baru-baru ni ada rekod lagu baru. Bergabung dengan artis-artis Sabah yang lain dengan nama Pesona Bayu. Siap suruh orang tolong promote lagi ya. Ambuiii. Baiklah jie, saya hanya menurut perintah. Haha. Try la dengar ni, best ! :)) 





Ingin tahu group ini dengan lebih lanjut? Boleh jelajah page ini. Sioknya Bayu
Oh. dan jangan lupa. Klik like :)


No comments:

Post a Comment