Tuesday, May 31, 2011

Aktiviti sebelum tidur? Confirm meleleh.


Aktiviti sebelum tidur? Confirm meleleh? Apa yang meleleh ni? Isk. Kau jangan pikir bukan bukan boleh? Blog aku suci okeh. Sesuci lebaran. Erk. Xkan la aku mahu letak benda benda x senonoh sini. Mentang mentang la aku letak title bab bab aktiviti atas tilam. Makanya korang pun klik laju laju la? Kejinya kamoo muahahaha.



Okay okay back to the topic.
Sebelum korang tidur korang slalu buat pa?
Kalau yg x dapat tidur tu macam mana la tu?
Buat itu? Eh? :D



Eh bukan tu. =.='
Ehem.
Kalau aku la kan, aku slalu cuci muka berus gigi sebelum tidur.
Perlu ka aku crita ne dalam blog? Adeh.
Aku suka dengar lagu sebelum tidur.
Kalau x pasang MP3, pasang enpon.
X tahu la. Habit kot. Hoho.
Mahu tahu lagu lagu fevret sebelum tidur?
Mana tahu boleh jadi ubat insomnia. Erk.
Jum. Layan :)






Late Night Alumni - Beautiful


Ngam la kan ngan title 'night' tu. Lebih lebih gi ngan orang slalu tidur lewat malam. Erk. Lagu ni boleh feel feel beuti jap. Feel bsleeping beauty. X la hudoh sangat kan muka time tidur =.='








Kina Grannis and David Choi - The Way You Are


Suka intro dia. Video clip pun best. Simple ja. Lirik pun sweet. Lagu ni boleh buat kalian di awang awangan. Ohh. =.='








Muse - Unintended


Ni pun suka intro dia. Suka dengar bunyi gitar tapi x reti main T.T
Ada orang tu janji mahu main lagu ni. Unplugged guitar version katanya. Sapa la tu ya. Ehem. Tengah menunggu ni :p








Love To Kill - Instrumental


Kadang kadang aku layan juga instrumental. Lagu ne ost dari korean drama Love To Kill. Dengar lagu sambil imagine Rain duduk di sebelah. Pergh. Haha.












Harap harap dapat tidur lena malam ni. Nite everyone :)



No comments:

Post a Comment