Thursday, June 28, 2012

2 Love Stories dalam Sehari.



Cuti ni takda pegi mana-mana pun. Stay dekat rumah jak. Jadi "suri rumah" sepenuh masa. Macam kena train pula kan. Hehe. Kemarin keja siap awal. Cuci baju, jemur kain, masak nasi dan sapu rumah. Okay. Beres :D. Kemarin punya cerita, aku update arini. Pedulik. Haha. Malam aku tidur awal. Penat owh. Ada hati mau tengok EURO 2012. Tapi ndak larat ni. Siaran langsung semua pukul 3 pagi. Tengok ulangan saja la. Sama juga kan XD




Tengahari tu, rehat-rehat di ruang tamu. Tunggu dorang adik pulang sekolah. Layan TV saja la. Malas mau bukak laptop =.= Buka channel 134. Channel Mustika. Cerita Love, Nora baru mau start. Lama suda rasanya movie ni. Layan saja la. Pelakon dia Yasmin Hani ngan Yana Samsudin. Lelaki tu aku tak kenal pula. Muka baru. Boleh la. Not bad. Untung laa dorang dapat shooting dekat Italy. Aku tengok just mau cuci mata saja. Hero dia ensem :D




ohh. hero dia will quah. baru google :D




Jalan cerita dia boleh la. So on so. Best juga la. Tapi perlu ke tiru idea orang lain? :/
Cerita dia lebih kurang macam movie P.S I Love You








Bagi aku, versi omputih lagi real. Lagi sweet. Bagi aku la.




Dorang adik sampai rumah. Urus dorang apa semua. Makan sekejap. Then pegi sekolah agama sesi petang pula pukul 2. Aku sambung tengok TV :D




Pukul 230. Dari tadi main tukar-tukar channel. Haha. Then buka channel 413. Channel FOX. Movie Made of Honour baru mau start. Macam familiar tajuk ni. Tengok lama-lama laaa cerita ni rupanya. Dua kali suda tengok cerita ni :D  






Filem romantic comedy. I memang sukaaa sangat-sangat. XD


Abis tengok movie. Oh pukul 4 suda rupanya. Leka sungguh. Haha. Malam tu mama suruh masak nasi ayam untuk makan malam. Petang tu keluarkan ayam dan bahan-bahan memasak. (Siap cabut serai sorang-sorang depan rumah. Haha). Masak yang simple-simple aja deh. Asal kenyang :)




Try rasa, dorang bilang boleh la. Menjadi juga :D. Tapi aku rasa macam kurang garam :/
Gambar nasi ayam teda eh. Malas mau snap. Ndak kan la mau taruh gambar google juga? Muahaha keji. 

No comments:

Post a Comment