Wednesday, April 6, 2011

Kesilapanku Keegoanku


Apa kaitan? Sapa silap ni? Sapa jg yg ego ni? Kau suka main lego? Main blok blok kayu. Erk. Haha. Memang xda kaitan ni. Aku pinjam tajuk ni kejap boleh? Aku silap buat assignment last minit. Aku x ego, aku malas jak. Hoho. Assignment dalam lappy tu yg sombong. X mahu say hi hi ngan aku. Aku on laptop hari hari meh. Wat the pakkk?? Apa aku cakap ni? Lantak. =.='




Hari isnin tu siap juga hantar mini projek. Siap present. Syukur la. Setel juga. Biar pun last minit. Malam tu aku x tidur okay. Mata aku merah merah macam drakula. Pastu buat assignment sambil hisap gula gula. Aku sakit gigi ne. Erk. Suda habit buat keja last minit. Ambik kau wani. Grr.





Aku sakit belakang ni.
Duduk atas kerusi lama lama.
Macam kriuk kriuk asli bunyinya.
Erk.
Eh aku belum studi lagi ne.
Busy buat assignment. Bila mahu siap ne? Aiyoh.





Ouh. Exam tinggal 2 minggu lagi. Pejam celik. Pejam celik. TIDO BALIK. Boleh? Haha. Tips exam?
Gunalah Sabun Tahan Mengantuk.
(Ntah la. Aku rasa lucu betul nama sabun ne. HAHA)





si bijak dan si comot.








p/s : lama suda x nyanyi lagu siti neh. aku mahu teriak teriak ni. sampai lebam. T.T

No comments:

Post a Comment