Friday, June 4, 2010

mErAjOk!


ne lg story mo share. =P
bnda ne baru ja happen recently. .
satu2nya bad habit yg susah tol mo buang. . haishh
ska tol merajuk! apakah?
mo dijadikn crita ada la satu ari neh. .
bapa aku tsalah cakap. .
bliau marah ngan adek aku. .
ada jg laa sindir skit2. .
then aku pla yg terasa lebih. . hukhuk
adek leks jak.
yg aku?? *sebal.
last2 mogok xmo makan. .
yg interestingnya. . *interesting ka? O.o
aku mogok xkuar bilik.
klu sehari jak ble terima laa. .
tp ne smpi 3 ari! walawei~!
rekod la neh 3 ari xmakan nasi.
aku ckp dlm ati jak, "ndak pa, mnsia ble idup jg 2 smggu xmkn.."
nasib bek laa dlm bilik 2 ada biskut ngan mineral water. .
ble la survive knun dlm bilik. gila.
suda ari ke 3, badan ne week suda owh. .
degil + keras kpala pnya pasal. (=.=')
nasib aku jg la, adek aku p hntar mknan senyap2.
mkan dlm bilik. risau jg kmurang aa. hikhik
klu ada kandid tym 2, mmg burok tol muka aku makan. .
3 ari x jmpa nasi. gila kaa??

moral : merajuk mbawa padah!

No comments:

Post a Comment